luni, 15 iunie 2009

Viitorul Audi A7: noi detalii

Gama Audi numara in prezent 23 de modele, insa numarul acestora va creste la 40 in urmatorii ani. Unul dintre modelele care vor intregi familia de la Ingolstadt este coupe-ul A7, care va avea si versiune cabrio cu hard-top.

Daca este sa nel luam dupa ultimele informatii care ne-au parvenit, noul coupe cu patru usi va primi o gama variata de motorizari, din care nu vor lipsi doua propulsoare V6: o versiune de baza de 2,8 litri si 204 CP si alta supraalimentata de 3,0 litri si 300 CP. Din gama nu vor lipsi nici trenurile de rulare hibrid, care va fi vazut pentru prima data pe crossoverul Q5, in varianta cu un motor diesel si unul electric.

De asemenea, A7 va avea si doua versiuni sport, S7, echipata cu un V8 de 4,0 litri si 394 CP, si RS7, care va avea sub capota un V10 biturbo de 5,0 litri si 600 CP. Audi S7 va fi lansat la inceputul lui 2011, iar RS7 va aparea la scurt timp dupa aceea.

Versiunile de baza vor putea fi conectate la o cutie manuala cu 6 trepte sau la una automata cu 8 rapoarte, in timp ce variantele de top vor fi legate la o transmisie cu dublu ambreiaj cu 7 trepte. Modelele destinate pietei nord-americane vor fi echipate standard cu sistemul de tractiune integrala Quattro, insa deocamdata nu se stie daca modelele pentru Europa vor fi disponibile si cu tractiune pe puntea spate.

Productia noului A7 este de-acum certa, dupa ce Audi a anuntat ca va investi mai multe milioane de euro in uzina de la Neckarsulm in vederea modificarii liniei de asamblare, iar primele exemplare din noul coupe vor fi gata spre sfarsitul anului viitor.

Desi compania germana nu s-a hotarat asupra datei de lansare, se pare ca noul Audi A7 va aparea cel mai probabil la inceputul anului 2011. Vanzarile se asteapta sa atinga pragul de 40.000 de unitati.





Sursa
Related Posts with Thumbnails

1 comentarii:

Tractari Auto Bucuresti | 25 august 2009, 10:53  

Daca nu e electric, degeaba... mai ales ca-l lanseaza peste 2 ani

Trimiteți un comentariu

Nu vor fi publicate insulte sau lipsă de respect pentru cititori. Admin-auto!